Wat Te Doen Als McAfee Realtime Scannen Niet Werkt In Windows 10?

Wat Te Doen Als McAfee Realtime Scannen Niet Werkt In Windows 10?

Is het je ooit overkomen dat je door een webpagina surft, en tussendoor realiseer je je dat je antivirus niets scant? Een angstaanjagende situatie, toch?

Het overkwam me een tijdje geleden toen ik een willekeurige website bezocht om een ​​film te kijken. Terwijl ik dat deed, verscheen er een onverwacht bericht op mijn bureaublad en ik raakte in paniek. Het McAfee-antivirusprogramma is ontworpen om te voorkomen dat u een willekeurige website opent, maar ik had er zonder enige belemmering toegang toe.

Toen realiseerde ik me dat het realtime scannen van mijn software niet werkte. Hoewel het prima werkte op mijn andere laptop, laadde die waarop ik Windows 10 heb geïnstalleerd niet. Als u met hetzelfde probleem wordt geconfronteerd, hoeft u zich geen zorgen te maken, want ik heb een oplossing voor u.

Schakel altijd de realtime scanfunctie op uw apparaat in. Maar door een storing wordt het vanzelf uitgeschakeld. Gelukkig kun je het oplossen met behulp van de technische ondersteuning van McAfee.

Laten we nu teruggaan om het te repareren. Dit is wat u moet doen als u een Windows 10-gebruiker bent:

  1.   Schakel uw pc in en navigeer naar het configuratiescherm.
  2.   Klik op Programma en onderdelen -> MCPR Cleanup-tool uitvoeren.
  3.  Wanneer het draaien is voltooid, start u uw pc opnieuw op.
  4.   Nu kunt u het McAfee-antivirusprogramma opnieuw installeren.

Na het volgen van de bovenstaande hack, kun je de realtime scanfunctie weer gebruiken. Als het nog steeds niet kan worden geladen, aarzel dan niet om contact op te nemen met de juiste technische ondersteuning van McAfee.

Hier zijn een paar trucs die u kunnen helpen als de bovenstaande oplossing niet werkt:

  •  Zorg ervoor dat uw systeemklok goed werkt. Als de tijd niet rijp is, werken veel programma's zoals antivirussoftware niet goed op uw apparaat.
  • U kunt ook naar uw McAfee-account op de website navigeren om het installatieprogramma te downloaden.

Dit zijn de enige trucs die ik ken. Als u nog twijfels heeft, kunt u 24 uur per dag contact opnemen met de klantenservice van McAfee via e-mail, telefoon of livechat.

Aangezien ons team 24/7 werkt om u te helpen, zou het geen slecht moment zijn om hen om hulp te vragen. Omdat computers constant het risico lopen te worden aangevallen door cyberbedreigingen, is het beter om uw antivirusprogramma zo snel mogelijk te repareren. Wij helpen u graag verder!

Comments

Popular posts from this blog

Hoe het probleem 'McAfee Antivirus werkt niet' op Windows 10 op te lossen?

Hoe McAfee LiveSafe op Windows te verwijderen?